تشویق

این چند روزه خیلی برام خوب بوده. خیلی از زحمات گذشته ام تازه به بار نشسته و این بهم یک انرژی مضاعف داده.دیشب بهم خبر رسید یکی از مقالاتم داره تو یه ژورنال معتبر پذیرش میشه و امروز هم فهمیدم ۴ تا مقاله ام در یک کنگره بین المللی قبول شده! راستش خودم فکرشو نمیکردم. ۵ تا مقاله فرستادم به این امید که حداقل یکیش پذیرش بگیره. ولی ۴ تاش گرفت! حالا تازه مقالاتی که به اسم استادم فرستادم هم مونده! اونا خبرش فردا در میاد.

دلم میخواد خودمو تشویق کنم ولی الان در این شرایط حتی فرصت تشویق خودم رو هم ندارم! ولی میخوام همه تلاشمو بکنم که یا خودم یا دیگران برای ۶ اکتبر منو یه تشویق حسابی بکنند!!!!!

 

اینها رو اینجا نوشتم چون دلم میخواست چند سال بعد بخونمشون و ببینم آیا همین حال و هوای امروز بهم دست میده؟!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد