فصل نو

از وقتی که یادم میاد بهترین و زیباترین فصل سال برام پاییز بوده و هر سال برای اومدنش لحظه شماری میکردم. 

من عاشق پاییزم. عاشق بوی پاییز. عاشق هوای پاییز.  عاشق بارون پاییز.

و امسال اومدن پاییز برای من معنی خاص تری داره.

شروع یک فصل نو در زندگی.

چشیدن مزه فارغ التحصیلی.

نه مثل فارغ التحصیلی های قبلی.این دفعه تقریبا مطمئنی که این فارغ التحصیلی برای همیشه است.

نمیدونم چه مزه ای داره. برای من که سالهاست به درس خوندن عادت کردم و درس خوندن مثل شغلم شده شاید یه جورایی مثل باز نشستگی باشه! چه زود پیر شدم!

چشیدن مزه استقلال. رفتن سر کار و ...

امروز بهم زنگ زدن تا  تاریخ جشن فارغ التحصیلی رو باهام هماهنگ کنند.

اوووووووووووه! هنوز تا  اون موقع ۱ ماه دیگه مونده و من تو این ۱ ماه باید فقط درس بخونم. سخت تر و بیشتر از همیشه .

نظرات 1 + ارسال نظر
هیس 1389/05/31 ساعت 11:17 ق.ظ http://l-liss.blogsky.com

اسم دانشگاه که میاد دلم میگیره
تموم شد اما تلخ
برات خوشحالم
موفق باشی

ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد