جشن فارغ التحصیلی

بالاخره با ۲ ماه تاخیر جشن فارغ التحصیلی ما امشب برگزار میشه. 

 چیزی که هنوز باورش برای خودم و اطرافیانم سخته.

دیروز زن داییم که بعد از مدتها اومده بود خونه مون وقت رفتن گفت: ببخشید اومدیم مزاحم درس خوندنت شدیم!  

و من هم بادی در غبغب انداختم و گفتم من دیگه درس ندارم!تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com 

 بنده خدا گفت : وایییییی ببخشید یادم رفته بود. پس ببخشید که مزاحم کارهای پژوهشیت شدیم!Reading a Book

و این پایان تحصیل در یه رشته پر ماجرا٬ سخت و دوست داشتنیه با کلی خاطره و روزهای خوب و دوستای خوب و....

راستش من اولش نمیخواستم بیام این رشته. به اصرار و صلاحدید خانواده اومدم.  

حتی بعد از یکی دو سال گاهی به انصراف هم فکر میکردم.تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

و اگر میرفتم رشته ای که خودم میخواستم٬ مطمئنم که الان اینجا نبودم. و نمیدونم اون موقع خوشحال تر بودم یا الان؟!متفکر

 ولی یه چیزو خوب می دونم و اون اینه که الان عاشق رشته ام هستم.تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد