سخن اول

امروز روز اولیه که این جا مینویسم.مدت هاست که تو فکرش بودم.نمیدونم چرا به وبلاگ نویسی علاقه پیدا کردم.

مدتهاست به این فکر میکنم که اسمشو چی بذارم.ولی امروز که اومدم register کنم بی مقدمه به نظرم اومد کنج از هر اسمی مناسب تره.شاید چون این جا تنها گوشه ای از این دنیای پهناوره که فقط و فقط به من تعلق داره و شایدم یه علت دیگه اش این باشه که حرفهایی رو که کنج دلم تل انبار شده این جا می تونم بریزم بیرون.
نظرات 4 + ارسال نظر
مست 1384/02/24 ساعت 08:07 ب.ظ http://www.mastphoto.blogsky.com

سلام دوست عزیز . به جمع دوستان خودت خوش امدی . امیدوارم که هر چه زودتر مطالب خواندنی تورا ببینیم .
www.mastamoz.mihanblog.com

سلام
تبریک می گم
یه سوال هم دارم
قبلا با اسم مستعار دیگه ای کامنت می ذاشتی؟

سلام
ممنون
اگر منظورتون تو وبلاگ دستیاریست بله

خوب میشه بگی با چه آیدیی می نوشتی؟
یواشکی بگو فقط من بشنوم!

من یکی دو بار بیشتر اونجا کامنت نذاشتم.ایدیم هم اون قدر مشهور و مطرح نبوده که شما بشناسید.در هر صورت خواهش میکنم اجازه بدید ایدی اینجا با اون وبلاگ مجزا باقی بمونه.

بانمک 1384/02/28 ساعت 01:24 ب.ظ http://www.banamak.blogsky.com

آنطور که از نوشته هات پیداست دختری عاشق و عاشق تنهائی هستی زیر ۲۱ سال سن داری وکسی را دوست داری ولی نمیدونی به چه صورت به او بگی .یکی از راه ها معرفی کردن وبت به اوست وساختن یک وب برای او ودیگراینکه تو وبت از شعرهای عارفانه که همه را زمین گیر میکنه بزاری برای نمونه(جمله ای مثل این : د ید مش به اندازه ای که دیگرنبینمش . شناختمش به اندازه ای که دیگر به پای درکش ننشینم.)وفکر میکنم تو بهتر از من از این جملات بلد باشی به هر حال برایت آرزوی موفقیت میکنم.ببخشید پرچانگی کردم.
(مهدی)

چه اسم بامسمایی برای خودتون انتخاب کردید .واقعا که خیلی با نمکید .بعد از مدتها کلی خندیدم.ولی متاسفانه یا خوشبختانه هیچ کدوم از این مشخصات با من جور در نمیاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد